Pasirinkite Kalbą: Lt
+370 686 59956 / arba Parašykite

Garantija

Visų parduodamų prekių, kurios parduodamos www.spalvinga.lt parduotuvėje, pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms, kurioms suteikiama garantija, taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai.
Pagal Europos Sąjungos direktyvas visoms prekėms, kurioms yra privalomas garantinis laikotarpis, yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
 

Pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus:

- visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai, kurie yra nurodomi prie prekių aprašymo ir jeigu tai prekei yra nustatytas garamntinis laikotarpis;
- pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymas bus įvykdytas)  arba užpildytą garantinį taloną (garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo užsakymo). Prekes siunčiame tiesiai iš sandėlio arba tiesiai iš gamintojo sandėlio, todėl garantiniai dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti, todėl būtinai atspausginkite gautą el. paštu PVM sąskaitą-faktūrą ir prisekite prie garantinio talono;
- prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
- garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai, kurių adresus surasite internete;
- gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims!

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

SVARBU: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.

SVARBI INFORMACIJA ĮSIGYJUSIEMS PREKĘ AR PASLAUGĄ IR NAPAVYKUS IŠSPRĘSTI GINČO TAIKIAI

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartuotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://vvtat.lt/index.php?470187665) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr.


Bendraukime

Pristatymo būdai


                                         

Atsiskaitymo būdai

Facebook Susisiekite